søndag, november 29, 2009

Så var vi på nett igjen! Utrolig hvor avhenging man blir av disse mobile dupedittene!
Men man får gjort mye annet når disse ikke fungerer, så her har det blitt
sydd en del. Kurs oss Siw på Quiltegaarden også.
Adventsløper og juleløper med mønster fra Quiltemagasinet.
"Rød løper med delte hjerter" fra Lise Bergene's "Hjertelige Lapper"
Syns disse er veldig fine, tror jeg skal prøve meg på noen brikker også.
Her har jeg hentet mønster fra boka "Lapper i rødt og hvitt" av Gerd Gellein
Merkesdal, mønster Juleduk med lys. Det er sydd kappe på kjøkkenviduet og grytekluter,
men her mangler det litt sying!!
Duk fra LappeMakeriet som egentlig skulle bli ferdig ifjor, men...
den blir flott også i år... ikke sant!!
Sydde også en til min svigerinne i fjor, så hun kunne kle sitt bord i 2008!!
Denne ble til fordi jeg så gjerne ønket å prøve meg på å sy triangler.
Ble ikke så ille, kunne kanskje brukt grønt eller en annen kulør i den midterste kvadraten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar