torsdag, mars 04, 2010

Lenge siden jeg har vært her....
Januar og februar har ikke vært noen god
periode for min kropp. Reagerer sterkt på
lavtrykkene som har herjet i vår landsdel. 
Så vi glemmer disse måneden, og håper det
er over for denne vinteren. Nå har vi kommet
inn i årets første vårmåned og med det tro at
vi går mot vår, sol og varme dager.


Har fått stitchet på babyteppet som jeg har
påbegynnt. Har også fått vite at det blir gutt,
og da måtte jeg på Quiltegaarden å kjøpe
litt stoffer i blått, litt grønt, gult og lilla.
Gleder meg til å sy rammene rundt stitchingene.




























3 kommentarer:

  1. Masse flott her, gleder meg til å se teppet ferdig :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige stitcherier du holder på med

    SvarSlett
  3. Hei , nå har jeg rullet nedover i bloggen din. Mye fint her. Skjønner du bor i nærheten av Trondheim, er du medlem i TQL? Hvis du er, er det greit om vi lenker inn bloggen din til tql's bloggliste?

    SvarSlett