onsdag, oktober 13, 2010

Høstens stitchery

Stitching er noe jeg alltid må ha...
Veldig kjekt når man ser på TV og er på REISE.. :o)))

Nå har jeg startet på WINTER WONDERLAND fra Crabb apple Hill. Det er mange år siden jeg kjøpte det :o))) Så det har ligget der og ventet på meg....

Syr med DMC garnet som er flammet, syns det blir mye mer liv i broderiet og for å ikke snakke om snømennene... de blir mer livlige :o))))

Om dette teppet blir ferdig i år er ikke sikkert, men det er jo kjekt å komme litt på vei... for UFO'er er det vel ingen som har :o))))

Utover høsten blir det nok innkjøp av røde/hvite stoffer så man har !!!!!














2 kommentarer:

  1. Ja, stitchery eller strikking må man alltid ha :-) Gleder meg til å se teppet ditt etterhvert som det skrider fram, det er et flott teppe med skikkelig julestemning.

    SvarSlett
  2. Så nydelig stitchery..!!..
    Godt å ha litt "go`stol" håndarbeid.
    Blir spennende å se sluttressultatet, etterhvert...

    torsdagshilsen
    HegeT

    SvarSlett