lørdag, april 09, 2011

Award



Tenk enda en award!!!!
Tusen takk, Berit!

Awarden skal jo sendes vidrer til 5 blogger som har mindre enn
100 følgere, og i tillegg si 8 ting om deg sjøl!

Å si 8 ting om meg sjøl er greit, men å videresende blir verre..
vet ikke hvordan man gjør det!!!!!
Dette er litt trist, for der ut i bloggverden finnes det jo
så mange flotte blogger som jeg gjerne skulle
videresendt til!

1. Bor i Hommelvik i Sør-Tr.lag på grensen mot Nord-Tr.lag (Stjørdal).

2. Er gift med en "handy" mann (veldig kjekt!).

3. Mamma til 2 voksne sønner, Mor(farmor) til 3 barnebarn +
ei lita tulle som ventes nedkomme i påsketiden! og 4 bonus barn!

4. Elsker håndarbeid, særlig lappeteknikk. Liker også stikking og hekling,
men har litt mindre tålmodighet her. Må alltid ha noe i hendene!

5. Er med i 2 quiltlag, Saxequilten og Bit for Bit.

6. Sommeren er den beste tiden på året, hvor jeg ofte tilbringer på hytta.

7. Er også glad i å reise, da særlig til Tenerife! Men også på turer i vårt land,
og de andre skandinaviske landene. Island står høyt på lisa for å besøke!!!

8. Jeg er et sosialt menneske som elsker å være sammen med venner
og den nære familie. Men trives også i stille stunder og i mitt eget
selskap!





1 kommentar:

  1. Hei;)

    Kanskje jeg kan hjelpe!!
    Om du skal linke til andre blogger:
    -kopier bloggens adresse
    -lim den inn i innlegget ditt
    -merk adressen, og skriv det du vil i det merkede feltet.
    Kanskje dette funker!?

    Hilsen Ann-M.

    SvarSlett