lørdag, april 09, 2011

Award



Takk til Marit som har sendt meg en award!!!
Det er min første awards, så dette var veldig hyggelig!!

Men jeg er ingen data-guru, så jeg får nok litt problemer med å følge opp!

Som jeg forstår skal jeg linke til den jeg får fra, sende videre til 5 bloggere
som har mindre en 100 følger.
I tillegg skal man svare på 5 spørsmål.
Og akuratt den dele er grei!

Hvorfor startet du å blogge?
For at andre kan se inn i min lappe-verden hva som jeg klarer å trylle fram!!

Hvilke blogger følger du?
Mest quilteblogger, men også interiør og gjenbruksblogger.

Favorittfarge?
Det er vel liten tvil om hvilken farge jeg liker best,
når man er inne på min blogg.. LILLA!

Favorittfilm(er)?
Pretty Woman. Alle filmer med Julia Roberts, Mel Gibson og Dennis Warsington.

Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Island står først på lista nå.
For deres gysirer og vulkaner!

Takker ennå Marit for å ha fått denne awarden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar