søndag, desember 11, 2011

Julekort


Denne helga har jeg fått skrevet endel julekort!! 
Elsker å få kort, derfor må jeg sende!!!
Blir litt trist når jeg hører at de sender julehilsen
via mobilen!!!
Syns vi skal holde på litt gamle tradisjoner i vår
data-verden!!!


I år har jeg i tillegg laget to kort, syns det er litt moro
med å lage noe helt personlig!!!

Syns vel scrapbooking er litt artig, da du fritt kan utfolde deg
blandt flotte ark, blomst og bånd.
Har også laget med et album som forteller litt om det som blir
gjort de ulike dagene før jul!


Her blir mange minner lagret!!
Morsomt å se tilbake på!!!

1 kommentar:

  1. Hei;)
    Så flotte kort;) Det skal jeg ikke prøve meg på!!
    Kan bli hekta!!!!!
    Minneboka for desember likte jeg veldig godt.
    Vi har en vanlig protokoll som vi skriver i fra år til år.

    Koselig å bli savnet på julemøtet;(

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett